1ste dag in het nieuwe huisje.

11 mei 2022 - Seririt, Indonesië

Met al die gebreken ben ik benieuwd hoe lang ik nog hier zit.Heb gisteren met Putu nog 1 uur gesproken. Over dit huisje,leven hier en de pandemie

Blijkt dat ik 1ste gast ben na 2 jaar. 1 maand geleden heeft hij alles geschilderd. Jammer dat er dan weer watervlekken op zitten. Heb gisteren ook Jelle de eigenaar een bericht gedaan van de ongemakken en ze zouden de volgende dag opgelost worden????????

Voor het donker werd ben ik nog even naar het strand gelopen je komt door een klein dorpje en ik kreeg natuurlijk de honden achter me aan blaffen dat ze doen. Bijten doen ze eigenlijk nooit Ze verdedigen hun grondbezit natuurlijk instinct. Toen ik later op de avond soep wilde maken kreeg ik geen van de beide pitten aan(putu heeft ze de volgende dag schoon gemaakt  Ze doen het beiden weer)geen soep maar een boterham met kaas ook lekker.

Julie gisteren gebeld via de app eerst gevraagd of het mocht ze zat nl. In de bib te studeren.Heel gezellig en 15 min met haar gesproken:leuk hoor. Ik hoor wel wat voor verjaardagsfeestje ze heeft gekregen sweet 18. Voor 12 uur lag ik in bed airco aangedaan en heb heerlijk tot 7 uur geslapen

Koffie gezet en Putu kwam om 8.15 Hij heeft mijn hele huis gepoetst.Dat zit officiel niet bij de prijs in. We hebben samen de knelpunten doorgenomen.Aan de vochtige muren kan hij niets doen.Is niet erg aangenaam. Kasten en deuren en laden heeft hij mij het foefje laten zien Blijven over de gaspittenn (schoongemaakt) en het zwembad. Hij gaat naar Denpasser om er een trapje te kopen we zien het wel.

Om 11 uur was Putu weg en ben ik op de scooter gestapt.Ben eerst naar Seririt gereden en alles rustig in mij opgenomen en toen terug naar Lovina gereden. Ook hier de bekende plaatsen opgezocht. Toch is er veel dicht. Jammer hoor.Ik had gehoord dat Apple weer open was.De eigenaar zag me en ik ben gestopt. Had dorst en heb een lemonjuice besteld. Heb even met hem en zijn vrouw gekletst. Natuurlijk vroegen ze naar Ton. Ze waren er ondaan dat hij er niet meer was. Heb beloofd dat ik nog 'n keertje kom eten. Rondje gereden. Ook hier veel nog niet opgestart. Zag al wel een leuke lange jurk hangen.

Op naar huis en toch even bij Pepito gestopt en drinken ,groenten en kip gekocht.

Thuis gekomen belde Willem me op om te vragen hoe het ging en dat ik altijd weer in Brook terecht kon. Lief. Soepje gemaakt en een uurtje geslapen.Het is onderhand 17.00 geworden en ik verwacht Putu nog met het trapje.We zullen zien

Morgenmiddag ga ik met Marijke naar SteppingStones Nieuw goed doel?ik zal foto's maken en een verhaal erbijzetten.

Foto's van 2Brook en Sri heb ik gisteren gestuurd.

Daag allemaal

1. Mia:
    11 mei 2022
    ik volg je reisverhalen, genieten!!
    groetjes Mia
  2. Suzan:
    12 mei 2022
    Leuke verhalen Thea genieten van al het goede. Hopelijk lossen de problemen zich snel op.
    Groetekxxxs
  3. Erna:
    15 mei 2022
    Heel leuk om je verhalen te lezen.
    Jammer dat er problemen zijn maar wel begrijpelijk na de Corona.