Voorbereiding reis Bali januari 2023

14 november 2022 - Doetinchem, Nederland

Ja de titel zegt het al

Ik heb een reis naar Bali geboekt en wel van 31 jan tot 2 april 2023. Mijn verblijf is dezelfde als de vorige keer.Dank aan Willem die "2Brook" heeft vrijgehouden van 1 febr. tot 1 april Heel fijn en geruststellend want het  is een huis dat veilig is,goed onderhouden en perfect ingericht(sommige spulletjes hebben we zelfs nog achtergelaten zoals stamper,kleine kopjes,koffieapperaat) leuk he?

Ben nu kinderkleding aan het uitzoeken want ik moet sorteren Heb nl meer dan 20 kg.Ook al extra koffer geboekt.

Door de premature kleertjes van Ilse(buurvrouw van nr. 8) ben ik in contacht gekomen met een nieuw organisatie "Stepping Stones".

Zij richt zich op de kindjes die met 1 of 2 klompvoetjes geboren worden.

Hier in Nederland is er veel aan te doen en kunnen de kinderen na behandeling lopen en kind zijn.

Helaas op Bali staat het nog in de kinderschoenen. Maar onder leiding van Fysiotherapeute Marian(zo ken ik haar al wat jaartjes) is er een goede organisatie van de grond gekomen

Ze krijgt veel hulp ook uit Nederland door stagaires die haar helpen. Nu zijn ze gestart om zelf braces te maken maar de schoentjes die erop geklikt moeten worden komen nog van uit Nederland. 10kg reserveer ik in mijn koffer voor schoentjes Ben benieuwd hoeveel het er zijn .De kinderkleding moet nu dus gesorteerd worden

De oude goede doelen               1 waterpomp van Marijke

2 kinderboeken van Coba blijven nog steeds bestaan.

Werk aan de winkel

1. Wilma volkers:
    15 november 2022
    Leuk weer Thea. Kunnen we weer je belevenissen lezen
  2. Ite.:
    16 november 2022
    Nou Thea grootse en mooie plannen!. En je hebt ruim 2 maanden om alles voor te bereiden dus dat komt met jou werkwijze wel goed. SUUK!