Laatste volle dag

30 mei 2022 - Lovina, Indonesië

Was vanmorgen net mijn kamer uit en bezig met mijn dagelijkse dingen of ik zag Ari al vegen.Ze was stilletjes binnen gekomen want ik had de poort nog niet van het slot gehaald.Ari heeft gepoetst en de was weggewerkt.Wilde voor de laatste dag toch wat geld pinnen en daar heeft ze mij mee geholpen.Tegen 10 uur ging ze weg en we zijn samen naar de pinautomaat gereden.Daarna is Ari gaan werken en ik heb heel wat dingen gedaan

1 naar Kristal gereden en nog kleine cadeautjes gekocht

2 naar benzinepomp om de scooter vol te gooien

3 naar restaurant Mentari voor een drankje en soto ajam en
    afscheid van Ton genomen. Heb wel 1uur op het strand gezeten   wat een rust

4 winkeltje van Ari nog wat houten spulletjes gekocht.Die mevrouw vertelde dat haar man ook was overleden op 20 febr. 5 dagen na Ton  Je krijgt meteen een band. Ga vanavond even terug want 1beeldje zou ze donker maken.

5 naar 2Brook gereden en lekker gezwommen.Vanavond met Ari,Willem en de meiden uit eten en dan morgen de koffer inpakken

De laatste blog zal uit Nederland komen om te vertellen hoe het mij op Schiphol is vergaan

hoop dat iedereen van mijn belevenissen genoten heeft.Als ik terugga zal ik zeker de logger weer opstarten

1. Sylvia, Kayleigh en Myrthe:
    30 mei 2022
    Hoi Thea, wij wensen je een hele fijne laatste dag en een hele goede terugreis naar Nederland.
    😘 Sylvia, Kayleigh en Myrthe
  2. Fred:
    30 mei 2022
    Hallo Thea, neem goed afscheid van alles en iederen. Mogelijk met een traan maar laat die gewoon gaan. Een goede terugreis gewenst! Groetjes van mij en Trudy vanuit Spanje.
  3. Wilma volkers:
    30 mei 2022
    Hoi Thea zeker weer genoten van je verhalen, geniet nog van je laatste dag daar en een goede terug reis. Groetjes van ons
  4. Angeline:
    30 mei 2022
    Heb een goede reis terug Thea en geniet lekker na van alle ervaringen die je hebt opgedaan.
    Lieve groet Ron en mij.
  5. Ans en Harrie van Gaalen:
    30 mei 2022
    We hebben van je verhalen genoten Thea.
    En we wensen je een goede reis terug.
    Groetjes van ons 2😘
  6. Theo Dorsthorst:
    30 mei 2022
    Halo Thea. Het was interessant om te lezen hoe jij je dagen hebt doorgebracht. Wij wensen je een goeie reis terug naar huis. Groetjes Bernadette en Theo.
  7. Esther Slegter:
    30 mei 2022
    Hallo Thea, afscheid nemen van waardevolle mensen en een land waar veel mooie herinneringen ,samen met Ton, liggen...🙏
    En weer nieuwe mooie herinneringen gemaakt.
    Een vlotte terugreis gewenst, fijne thuiskomst.
    Ik vond het bijzonder je reis te volgen..
    Lieve groet, Esther 😘