13mei

14 mei 2022 - Lovina, Indonesië

Weer een nieuwe dag.Heb heerlijk geslapen en wordt pas tegen 9uur wakker.Ari vroeg of ik nog iets nodig had, maar ik wil zelf vandaag de boodschappen doen. Eerst maar even lekkere koffie gezet DE uit Nederland Heb vanmorgen met Putu van Villa Sri afgesproken dat ik om 11uur bij hem ben om de sleutels af te geven.Was wat aan de late kant en het was best druk op de weg maar goed .was maar een kleine 10 min te laat .Sleutels afgegeven en hij vertelde dat hij het trapje vandaag ging plaatsen met een expert. Ben benieuwd .In de loop van de avond stuurde hij mij een foto van de trap wat valt er op?

op de terugweg ben ik bij Kristal gestopt.Kristal is een hele grote souvenierswinkel met vaste prijzen.Je krijgt dan een idee hoeveel alles kost. Er was veelbelovend  te vinden maar ik hen 2 sarongs gekocht.Wel. Moest ik goed op de grote letten ze vallen soms heel klein uit.Leuk om er zo rond te lopen.

Toch even doorgereden naar Reyki om nog wat drinken en yoghurt te kopenWat is de yoghurt duur omgerekend 5.50 voor 1liter met aardbeien Toen op naar villa 2Brook. Eerst lekker een kop soep gegeten en wat yoghurt.Toen ik aan tafel zat te eten met weer een glaasje water bedacht ik me dat ik Bernadette wel kon bellen.Heb haar geappt dat ik haar om 10 uur zou bellen dan was het bij haar 4 uur s’middags. Ben even op bed gaan liggen en heb lekker geslapen telefoon gepakt en Bernadette gebeld wat een oen hé ik mijn hoofd 4 uur opgeslagen en toen gebeld was 10 uur s’morgens in Nederland verstandsverbijstering.maar we hebben fijn gebeld Beiden zijn we weer op de hoogte van alle gebeurtenissen hier en in Nederland afgesproken dat we dat vaker gaan doen. De rest van de avond nog Oom Frits en Hellen gebeld. ondertussen heb ik vaste groenten gaar gemaakt en in de diepvries gedaan na afkoeling Kan nu heel gemakkelijk bami en spaghetti en soto ajam maken Gisteren was zo’n mengseltje met kip en sla erbij lekker en als na een lekker bakje yoghurt met bosbessen.De avond verder gelezen Lag voor elf uur in bed.

vanochtend om 8.30 opgestaan slaap goed hier.Wordt al jaren 1of2keer per nacht wakker voor toiletbezoek maar slaap snel weer in.Koffie gezet want Ari en Willem hadden geappt dat ze komen.Willem voor het zwembad en Ari poetsen.Met Willem praat ik veel ! Hij vond het een goede beslissing van mij om niet in Sri te gaan zitten.Geen goed gevoel over het huisje: ook handje klap gedaan voor de prijs van dit huis.Naar te vredenheid van beiden :nu kan ik gaan genieten.Ondertussen heeft Putu gemeld dat ik mijn plastic zak met verbandspullen had laten liggen.Dus weer naar Sri geturfd hopelijk de laatste keer. Op de terugweg koffie gedronken bij Toos en Wil maar het werd brunchen ook lekker.Vanmiddag ontspannen gelezen en geslapen wat vliegt zo,n dag om hè  Dadelijk zelf eten koken en ik ga proberen om Steppingstones op de reislogger te krijgen

Ik mag hier blijven tot 31mei en vertrek van hieruit.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tom:
    14 mei 2022
    Hallo Thea,
    Fijn dat je nu een goed huisje hebt gevonden op Bali. Groeten uit Utrecht.
  2. Erna:
    15 mei 2022
    Fijn dat alles nu goed gaat.
  3. Oom frits en tante Gien:
    15 mei 2022
    Heel fijn dat je het naar je zin heb.