Even een dipje?

26 mei 2022 - Lovina, Indonesië

Gisterenavond lag ik al om 21.30 in bed nadat ik nog wel even gezwommen had.De dagen zijn  best vermoeiend. De laatste dagen ging ik vaak vroeger naar bed. Tussen 6 en 7 uur wordt ik wakkeren blijf dan nog even liggen.Rond 8uur  zet ik koffie. De laatste dagen was het blauwe lucht en  het de hele dag mooi weer.
Vanmorgen echter was het grijs.Echt weer om met de kachel aan heerlijk thuis te blijven.(ondanks dat het Hemelvaart is en iedereen vrij heeft merk je hier niets van dat alles)

De werkelijkheid is dat ik in luchtige kleding op mijn overdekte terras zit in een luie stoel met een muziekje(Nederlandse zender) op de achtergrond ,kopje koffie en een leesboek heerlijk bij 30graden te genieten.Zo kom ik de dag wel door.

Nog 5 volle dagen te gaan.Moet nog wel wat dingen doen o.a. Cadeautjes kopen.Ari gaat me daar bij helpen want de meeste souveniers winkeltjes zijn nog dicht.Diegene die open zijn vragen veel te veel.Daarnaast staan er nog wat etentjes op het programma. Ook wil ik nog een keertje wat uit een afhaalwarung eten en nog bij Waring Apple .Wordt nog druk hè maar nu eerst maar een stuk lezen en kijken wat de dag ons brengt

Hoezo dipje geen tijd voor.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tom:
    26 mei 2022
    Hallo Thea, leuk om je dagelijkse belevenissen te lezen. Jammer dat de tijd zo snel gaat. Voor je het weet zit je weer in nl. Wij genieten hier van een zonnige hemelvaartmorgen. Groet, Tom
  2. Ite.:
    26 mei 2022
    Thea let wel op hè voor je het weet is het voorbij, maar je kunt er natuurlijk zo een maandje aan vast plakken! Veel plezier nog.
  3. Esther Slegter:
    26 mei 2022
    Hallo Thea, wat jammer dat je de meeste huisjes niet hebt kunnen zien.
    Maar fijn te lezen dat je nog heeeeel veel op je programma hebt staan...
    Zou je niet langer willen/kunnen blijven??.
    Want zo te horen doet het daar zijn, je heel goed.
    Geniet nog van de komende dagen.

Lieve groet, Esther