Supermarkt

26 mei 2022 - Lovina, Indonesië

Zou nog steeds over de supermarkt vertellen. Ik vergeet echter foto’s  te maken Daarom nu alleen het verhaal.
Diegene die mij alle jaren gevolgd hebben weten nog dat ik in het begin naar Ansoka ging ongeveer 500 meter lopen van ons appartement toen, dat bij temperaturen van 30 graden om daar tot de ontdekking te komen dat wat op mijn lijstje stond uitverkocht was. Gelukkig brachten ze krat bier en gallon water thuis. Ook brood was vaak uitverkocht alleen dat witte zoete brood was er nog.
In de loop der jaren werd het beter.Ook al doordat ik mij beter kon verplaatsen door de scooter.Wel naar veel winkels tuffen. Ook vonden we het leuk om naar de Carfour te gaan in Singaraja waar je veel dingen kon kopen. Dat waren leuke uitjes met vele leuke verhalen. Tegenwoordig hebben ze overal Alfamarkten maar toch springt er 1 uit en wel PEPITO.Hier kun je bijna alles kopen.Helaas brengen ze niets thuis.Hier vergeet ik steeds foto’s gemakken. Deze winkel ligt op 2min scooteren van hier vandaan Ga er bijna iedere dag wel naar binnen dom hoor dat ik vergeet foto’s te maken.

1. Ans en Harrie van Gaalen:
    27 mei 2022
    Dat is een hele nette winkel Thea👌