On tour

25 mei 2022 - Lovina, Indonesië

Vanmorgen bezoek gehad van Christiano Dior ,nee hoor niet de echte.Hij verkoopt aan toeristen hier in Lovina Budha too Budha sierraden.Wilde even kijken of hij nog wat bijzonders had. Zie foto

Ik sta altijd versteld hoe ze met hun  waar omgaan want het moet heel wat opleveren zo'n handeltje Vroeger had hij alles in een houten kistje maar nu netjes per soort in  doeken.Ik heb wel iets in bestelling. Kan nu eerst even geld halen.Ari is samen met Dior meegekomen en ze gaat even mee of ik het nogwel goed doe( in Kroatie ging het nl fout)Het ging goed en ben even meegetufd naar haar huis. Daar was ik nog niet geweest.Lekker een kop thee gedronken

Ben daarna naar Gamuh getuft.Wilde de oude huisjes nog een bekijken Het laatste huis 2014/2015 ligt aan de hoofdweg. Kijk je tegen aan als je aan komt rijden ik .Ze hebben er 2 verdiepingen bovenop gezet en er een hostal van gemaakt Volgens mij is de sfeer wel verdwenen.De poort was dicht en ik kon dus niet binnen kijken.

Op naar Bukitvilla.Hiervoor moest ik het bruggetje over en 300m naar beneden rijden. Als de muur van Tonie's huis ophoud moet je linksaf een pad in.Na 10 meter kon je alleen nog te voet verder Wat was dat? Ik zag aan mijn linkerhand een  paar hoge bananenbomen die het zicht van een poort verborgen hield.Kon de oprijlaan niet verder bekijken Jammer dat ook hier niemand was en dat ik geen foto kon maken. Maar weer terug naar huis. Kon het niet laten om langs de supermarkt te gaan en heb lekkere dingetjes voor vanavond gekocht.Toen ik weg wilde rijden kwam Ari eraan. Zij had ook wat vergeten voor het avondeten en zij moest opschieten moest werken tot 6

De hele middag lekker in de zon gezeten al hoewel er wel veel gerommel was maar geen regen Ga dadelijk nog even zwemmen

Toch wel jammer dat de huizen  nu zo snel vervallen geen toeristen geen inkomen de staf  krijgt geen geld en komt niet meer. Mag me gelukkig prijzen dat dit huis goed onderhouden is en ook nog veel bewoond. Nog even de foto's downloaden