Nieuwe dag

28 mei 2022 - Lovina, Indonesië

Hoera bij wakker worden een blauwe lucht.Het wordt weer een mooie dag in ieder geval vanmorgen.Gisteren leek het een bewolkte dag te worden maar algauw kwam de zon erdoor. Ari kwam om de bedden te verschonen.We maken altijd een praatje over van alles en nog wat.Zondag gaat ze naar”haar village” voor een ceremonie en ze vroeg of ik mee wilde.Willem gaat met de auto en blijft een paar uurtjes Kan ik met hem meerijden.Lijkt mij erg leuk om Mama en Oma weer te zien en hopelijk Papa te ontmoeten. Lijkt me heel leuk.

Nadat Ari haar werk had gedaan en Willem het zwembad ben ik met haar naar de houtsnijden gereden om te kijken of ze nog iets moois hadden liggen.De meeste souvenierswinkeltjes zijn dicht en bij Kristal kon ik niets vinden. De geeikte beeldjes waren ook hier maar ik vond toch een paar mooie stukjes.Voor een dubbeltje zit je niet meer op de 1ste rang maar dat vind ik logisch na 1jaar niets verdient te hebben..Ben er heel blij mee. Gisteravond nog een keer warungfood gegeten super lekker goed gevuld en niet duur (zal een foto onder food plaatsen) Gistermiddag lekker gescooterd en nog in de zon gelegen.Je houd het niet lang vol dus bruin zal ik niet zijn bij thuiskomst.Rustige avond gehad en om 10uur deed ik al het licht uit.

Heerlijk om met zonlicht wakker te worden.Ga dadelijk nog naar Marijke een bakkie doen en afspreken voor morgenavond Dan gaan we uit eten naar Mentari .Daar zijn ze nog niet geweest Misschien kunnen we daar de Sunset bekijken Op 8 mei heb ik hier gegeten een heerlijke rendang helaas geen Sunset toen.Dat was het weer voor vandaag .  Oja  ik ben aan het wassen met wasmachine  geslagen zodat mijn was weer schoon mee teruggaat Lux he.

Sorry iedereen :maak wel tikfouten maar mijn grammatica is niet goed afgesteld en er komen woorden te staan die ik niet zo heb getypt.Ga dat thuis wel veranderen.