Scooter

23 mei 2022 - Lovina, Indonesië

Heb net een foto van mijn scooter op de reislogger gezet

Het is een rode scooter en hij is breder dan ik gewend was.. Hij rijdt geweldig Als je even stilstaat bijv. voor een stoplicht(er is er in lovina maar 1) dan slaat de motor af geef je iets gas dan springt hij weer aan.Met het doceren van de gashendel heb ik nog wat problemen d.w.z. dat ik nog wisselend rijdt qua snelheid

Soms rijdt ik hard(over de 50 met het verkeer mee) dan weer zoals je bij ons thuis  30km.

Voor mijn plezier scooter ik iedere dag naar de diverse winkels maar ik maak ook tourtjes.Ga deze week nog wat oude huisjes bekijken o.a naar Gambuh dat is van hieruit 20 min rijden verheug me erop.

Was vandaag in Pemeron bij het huis Erina de tuin zag er goed uit zover ik het kon zien helaas niemand aanwezig

Door al het wandelen van de vorige keren verdwaal ik niet zo gauw en kan me snel weer orrienteren Daar verbaas ik me wel over. Over het tanken heb ik al wat geschrreven. Morgen zal ik wat over de supermarkt vertellen

1. Ans en Harrie van Gaalen:
    23 mei 2022
    Leuk Thea om de verhalen te lezen.
    Fijn dat je zo lekker kunt rond tuffen op de scooter en dat je het naar de zin hebt.
    Geniet er nog lekker van😎
    Groetjes van ons 2